Internet dog

Heej!
Förlåt att jag var lite taskig och inte skrev någonting igår. Jag har nämligen ingen dator hemma, suck!
Internet har lagt av helt så jag kan inte kolla NÅGONTING!
Men jag skall i alla fall sova borta typ hela helgen, min älskling kommer ju hem så då kan jag använda hans dator. Skönt. Jobbigt att inte kunna skriva nu när jag väl har lust!

Idag har jag redan slutat nu, fy farao vad drygt, jag vet ärligt talat inte vad jag skall göra. Jag tror jag faktiskt skall ringa syster nu, men Andreas skall göra lite ärenden på stan så jag följer med honom :)
Han kör mig, för Otto är med idag igen (rullstolen)
Skall ta en bild på mig och Otto så att ni får se honom ;)

Nej skall dra, skriver kanske senare, om datorn hemma vill det.
Kanske åker hem till syster istället.. får se :)

Ha en bra dag! Kisses

Kommentarer
Postat av: josefine

du, vill du göra mig en tjänst? :( jag skulle bli så sjukt glad om du ville rösta på mig i en fototävling hos:

http://kamillush.blogg.se/2009/september/draft-sept-23-2009.html#comment NR 1. (ifall du röstar mååste du skriva siffran.)



om du tycker att min bild är nog fin så..

o förlåt ifall du inte gillar att man skickar sånt här.

2009-09-24 @ 09:34:05
URL: http://josefinegren.blogg.se/
Postat av: emma

jag har ont precis överallt,

helt sjukt ibland, men jag försöker

inte att tänka på de :D

Men du, vill du följa med till

teneriffa i 3 veckor närta år?

vi kan ju åka tsm :D

2009-09-24 @ 18:50:48
URL: http://ebolmgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0