helgen

Fredag:
I fredags fick ni ett väldigt stressigt inlägg av mig, jag skulle ju till sthlm och allt. Så klockan halv två när jag slutade skolan kom Missen och hämtade mig, vi drog direkt hem till honom där vi alla stuvade in oss i volvon. Sedan åkte vi och hämtade Tias och drog till båten, jag och Micke gick på båten medan de andra åkte bil. Båtfärden gick lite segt, vi åt mat, Missen sov, jag pluggade, men sen träffade jag Lina som var hur pratglad som helst. Så vi snackade en jäklarns massa, fick höra vad som hänt henne och hon stöttade mig i det jag är med om. När båten väl var framma satte vi oss i Filicia och åkte mot Missens ena syster där vi skulle bo. Där fick vi mackor och såg film, mysigt. Sov bra gjorde vi inte.

Lördag:
Väcktes tidigt, vi skulle se superfinalen och då var man tvungen att vara uppe i tid. Frukost och sedan iväg.
Såg Jordans tidskval och hejade på honom, lekte med alla små barn och sedan bar det av till Kista galleria där vi shoppade en stund och klippte oss. Mitt hår är nu superkort att jag gråter men alla saker jag köpte är fina, dock tog jag det väldigt lugnt på den fronten (för att vara jag)

Det blev :
Vit tjocktröja med otroligt mysig krage.
Brun långärmad tröja med cremebruna ränder på
Lila sneakers (ofcourse they're Lila)
Svarta jeansleggins (kunde inte motså längre)
En fin bysthållare (äntligen en i min stl)
Vitt baslinne, längre modell

På kvällen drog vi och hämtade Tias sen åkte vi hem till Rina och Thomas och käkade pizza och såg Män som hatar kvinnor, jag har sett den förut men den är så sjukt bra. Snart kommer uppföljaren!!!!
Jag somnade i soffan såklart trots att jag varnat Missen att han inte fick göra det! ;)
Gick i alla fall in i sängen och lade mig.

Söndag:
Ville var inte alls snäll, han fick för sig att han skulle leka med oss tidigt på morgonen och det var inte vi så sugna på men upp kom vi i alla fall. Mickes bil hade såklart gått sönder så vi fick bogseras till aarsleff och ta den stora lastbilen, vi drog ut till Barkaby outlet, sedan hem på fika hos Rina innan vi åkte hem. Sov i lastbilen ner till Nynäs. Båten var en pina, blää vad tråkigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0