fredag, sjuktkul

Hej alla!
Nu var det länge sen jag skrev igen. Men jag har ju ingen dator ju :(
Det är mest när jag är i skolan som jag kan skriva tyvärr.
Igår tog jag mig i alla fall ur rullstolen, nu orkade jag inte med den längre och medicinen hade äntligen hjälpt.
Så igår åkte vi på fest.

Fredag:
Jag slöt runt tolv och då åkte vi och åt jag och Micke, sedan gjorde vi lite ärenden runt om i Visby. Runt halv två åkte vi hem till Emil och drack kaffe (jag anser att det är ett onödigt beroende som jag klarar mig utan så jag dricker det inte) klockan halv tre blev jag skjutsad till sjukgymnasten. Fick massage hur skönt som helst.
Sedan kom boysen (Micke, Emil och Linus) och hämtade mig, vi gick lite på stan, träffade Jesper, beställde pizza, drog hem till Emil och åt.
Sen drog vi hem till micke igen. Han gjorde sig i ordning.
vi hämtade upp Rasmus och åkte hem till Fole.
Hela tiden var det terror i telefonen, alla ringde och smsade om kvällen, man var sjukt taggad.
Hemma ducshade jag, Sofie kom, jag valde kläder med hjälp av henne och mamma. Vi satt uppe på mitt rum, sjöng singstar, lyssnade på gamla låtar (typ knattedisco) snackade goja och så, Emelie kom och umgicks med mig, Martin satt dock nere med mamma och pappa.
Det var lite trångt, men det var trevligt.
Runt tio drog vi ner till affärn där Sofie, Tulla och Johanna väntade, de tog med sig Sofie och vi drog till Ekeby.

I ekeby var Linus och Jepser, vi dansade och hade kul, strax efter tolv var det dags att dra hem, vi orkade inte vara där, folk började bli allt med dreggiga och arga.
Salgsmål?
Sov i Stenkumla.

Nu sitter jag hemma hos Emelie och Martin på fika, pappa är också här, de spelar spel. Jag och pappa ska kolla på crossförarna sen ska Emelie och jag gå på stan en sväng.

kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0