Bellas

Var inne på Bellas blogg nu, hon hade skrivit tips på vad man kan göra när pojkvännen är borta och jag fick mig ett gott skratt, jag skall göra allt detta, jag saknar verkligen min pojke nu och behöver lite nya tips och ideer på hur jag ska göra för att inte tänka på honom allt för mycket, eller visst jag kommer ju att tänka på honom en hel del på honom ändå, men bara så att jag får tiden att gå fortare så är jag nöjd. Skolan tar ju en hel del tid och om natten sover jag bort en massa timmar, det är just tiden mellan skolan och sömnen som skall fyllas upp.

Nu när jag sitter i rullstol är jag även väldigt begränsad så tiden går lite saktare men livert rullar ändå...

nej måste sluta.


kisses


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0