At Sofies

Hej bloggen ;)
Idag gick jag på stan med mina tjejer Elin, Freja och Sofie, ja ni läste rätt jag var med Sofie. Skönt att vi har börjat prata igen. Vi snackade ut ordentligt. Båda fick berätta hur vi kände vilket var väldigt viktigt.
Vi drog till Donken och käkade sen kollade vi runt i affärerna, Freja drog hem och ersattes av Andreas.
Sofie blev stucken av en geting och världen gick under.. haha, själv anser jag att skadeglädjen är den enda sanna glädjen så jag vek mig av skratt. sååå så snällt.

Sen åkte vi tre girls hem med bussen klockan 14, jag drog med Sofie hem och här sitter vi nu, vi har pratat ännu mera och nu kollar vi gamla blogginlägg. superkul! :D

Puss o Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0