annabell is back on thee track?

hejsan!
nu har jag varit dum, dum, dum igen!
Jag har faktiskt inte haft en dator, och när jag väl haft tillgång till en så har något annat kommit ivägen, så som att beställa hem saker över internet, håller faktiskt på att kolla in en grej just nu, jag ska nämligen köpa hem färglinser, det blir kattlinser till halloween (jag skall ju ha en fest och jag ska vara katt) sen blir det antagligen bruna, men jag är sjukt osäker, men ibland så har jag ju bruna ögon i alla fall... dom skiftar ju liksom, det har jag fått av min brunögda morfar. R.I.P
Velig? Svar ja!

Idag gick jag i skolan, ska ha prov nästa vecka, plugga som tusan. Imorgon måste jag även plugga till Historiaprovet, men det verkade inte så svårt.. Det klaras!
Sen följde jag med min syster till doktorn, vi har även shoppat en massa presenter till min pojke som fyller år på söndag, gues what he's gonna get ;D Jag kan inte skriva det i bloggen, pöjken läser ju. x)
Men på söndags its on, då får ni veta, hämtar ut det ena paketet på fredag och de andra har jag nog färdiga imorgon om allt rullar på som det ska, tveksamt med våran jävla dator hemma!

Imorgon tänker inte jag gå till skolan i alla fall, det svider lite för jag vill träffa Jennie och Elinor och veta hur resan gick, jag vill se om Andreas köpt något snyggt i sthlm, jag vill höra med Pussy hur hon haft det, jag vill snacka skit med Sofie om tjejerna på festen.. hon vet vem.. haha. Jag missar även min mysiga rökis med Elin på rökis. Men allt detta finns på onsdag också :D
Vet ni varför jag dissar skolan? Jag har fått feber, ganska hög sådan. Helt slut är jag, feberfrossa. The hole shit liksom.

Nej nu ska jag kolla om det finns något att klaga på i bloggvärlden.
Skriver god natt lite senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0