2 månader idag och vi är inte ens i närheten av att få träffa varandra

Hej :')
Jag är lite sårbar just nu, för nu är jag sådär jättesjuk då man tycker så synd om sig själv, jag känner mig döende, alla borde tycka synd om mig nu faktiskt... haha nejdå. Mig går det ingen nöd på, jag har spelat spel och sett på tv hela dagen, även tagit mig en liten tupplur, läst Vecko Revyn. Ja jag har hunnit med en del, haha.
Jag är dock helt slut och febern stiger, nu ska jag snart ta mig en cigg, ta en ducsh och sedan se senaste avsnittet av River Side - Det är något ni måste se, ganska B-aktigt program men man måste se det när man väl börjat.
Hanna i min klass och jag är väl de enda i min klass som ser det...
Det kommer ett nytt avsnitt varje dag klockan 09.00 på SVT PLAY xD
Alla avsnitt finns där!

Nej dags för en cigg ;)
Im so bad, i know.


Idag firar jag och ÄLSKLINGEN 2 månader :) <3

kisses


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0