Vilken dag...

Nu är det så att jag inte fått någonting gjort av det jag skulle göra idag, suck.
Nu ska jag ut och röka, det är ett som är säkert! Fy på mig.
Sen ska jag vräka mig i soffan en sväng, kanske käka något gott? Det får jag x)
För jag hade tydligen gått ner i vikt, det är enbart för att min pojke inte är hemma och jöder mig, jag lovar.
Det är väl det enda bra med att han jobbar på fastlandet fyra dagar i veckan, jag hinner gå ner allt som jag går upp när han är hemma ;) Hälsosamt? Näe.

Micke ringde i alla fall förut och sa att det gick väldigt bra för honom och att han förhoppningsvis skulle kunna komma hem lite tidigare imorgon :) Love it!

Nej nu måste jag verkligen ut!

kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0