Tillbaka

Hej bloggen!
Nu är jag äntligen tillbaka, som jag har längtat, den här gången har jag en anledning.
I torsdags åkte jag nämligen med ambulans in till sjukhuset.
Jag kunde inte andas.
Och nu är jag släppt. varje timme har jag fått inhalator så att jag har kunnat andas, jag har mått skit helt enkelt och är ännu inte helt frisk men jag är hemma,
jag åkte på en vanlig förkylning men min astma klarade inte av det så allt blev allvarligt.
Tack alla ni som hört av er stup i ett.

Emelie (Martin) Micke, Mamma (pappa) mormor, Lärare, Adde, Elinor och Jennie.

nu är jag som sagt hemma och ikväll kommer min pojkvän med båten, underbart!
Imorgon blir det en stillsam fika här i Vibble, jag orkar inte allt för mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0