Stadsrunda med pojken

kom på att jag missade att berätta om stadsrundan med pojken min!
Vi handlade i alla fall:
Skjorta (Till Micke, han ska ha den imorgon)
Jeans (Även dem till Micke)
Hoodtröja (En grå från Intersport, fick den av honom)
Två svarta vaser (urfina, vi har fyllt dem med sten nu och har våra ljusträd i dem)
Ännu ett svart ljusträd
Alkohol

Vi gick i massa inredningsbutiker i Visby innerstad, hur mysigt som helst!
I just loved it.
Visst vi gick i alla de vanliga butikerna också men dem här betydde mest.
Micke hittade en urtjusig Peak tröja till mig som han tyckte jag skulle ha, den var rosa :) Men den kostade lite väl mycket så jag tackade nej! Jag är glad för många fler saker som är billiga än en dyr ^^

Jag måste prova min kjol som Emma och Carro köpte åt mig igår, Carro såg ungefär ut som att jag var dum i huvudet när jag sa till henne att jag inte provat den än! Får bli det första imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0