Sömnproblem

God morgon bloggen!
Nu var jag väldigt sen med att blogga idag men till och med dem bästa kan försova sig..
Yes thats what I did. Jag vaknade ungefär tjugo minuter innan bussen gick och hade det varit en vanlig morgon så hade jag hunnit men nu var det ingen vanlig dag. Jag såg fördjävlig ut, jag var sjukt trött och allmänt seg.
Varför var jag trött?
Jag kunde inte somna igår så jag började se på första säsongen av Gossip Girl och jag fastnade.. Suck.
Jag somnade klockan fyra i morse så jag är ganska seg.

Idag är det ganska torrt på händelser, men det blir skolan nu sen blir det nog att hitta på något, några förslag?
Sen blir det föreläsning ikväll klockan 19 på Almedalbiblioteket, ska bli intressant.
Berättar mer om det senare, nu måste jag plugga.

Ha en bra dag, hoppas ni inte blir urblåsta. ;)

kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0