slutat

Hej bloggen!
Nu har jag slutat skolan för dagen, det gick ju ganska smärtfritt, historian var dock helt värdelös, men jag fick i alla fall VG på provet som vi hade igår, trodde snarare på IG så det var ju bra ^^ Hade ju glömt historiaboken hemma i Fole och kunde inte låna Elins eftersom hon försvunnit från min planet. SAKNAD!

Nu har alla klagat på att dom inte kan läsa min blogg så nu tar jag en valig tråkig design igen, kan inte designfen komma och hjälpa mig istället? *BLINK*
Får kolla upp det där, Lisette lovade i somras att hon skulle hjälpa mig så det kanske hon kan göra nu?

Nu sitter jag i alla fall ensam i skolan och väntar på att klockan ska bli halv fyra för då kommer Sofie in till stan och då ska vi kolla lite olika saker, hon ska tydligen ha en massa pengar, saknar den flickan så jag ser verkligen  fram emot att träffa henne, kanske blir en fika på älskade Ringduvan?
Får se :)
Ska försöka att ta kort på det jag shoppar :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0