Skolan igen, segt

Hej nästan ett helt dygn sen jag skrev senast, coolt att jag kan tajma tiden så.
Sitter i skolan, har precis haft historia prov, det gick nog ganska bra skulle jag tro, men jag har ju missat en hel del nu när jag varit sjuk. Jag vet ärligt inte när jag var på en historialektion senast.
Men men får se hur det går.
Nu ska jag springa ner och möta Micka, hon slutar snart sin första lektion så då ska jag tvinga henne att vara med mig för jag ska faktiskt röka. Det går ganska bra med min rökning, visst röker jag lite för mycket men jämfört med förut så röker jag nästan ingenting. Då rökte jag ju i princip ett helt paket varje dag.
Och mitt förra paket hade jag i en vecka.

Nej nu måste jag rusa vidare, pluggar för fullt samtidigt som jag har rast så det är lite mycket just nu, en massa arbeten ska ju in så det är bara att kämpa.
Senare ska jag skriva ett inlägg om någonting spännande haha ;) Nej men jag ska skriva mina åsikter om fjortisar och hur det såg ut på "min" tid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0