Plankstek till middag

Hej bloggen! :)
Sitter i Stenkumla nu och ser på någon humor dvd, inte min humor direkt.
Idag kom Mickes polare på besök, han fick en dammsugare av dom.
Vi var ju även inne i Visby och kollade runt lite, allt var stängt typ men det blev vinglas som jag och tjejerna ska använda väl nu i mysiga hösttider, tänk och sitta och ta ett glas vin och snacka skit :)
Det blev även sängkläder och en ny kudde.
Imorgon ska vi kolla sängar och sådant.
Sen blir det ju Ikea närmare deadline.

Nej nu ska jag kolla runt lite här på internet, älsklingen tycker att jag är oerhört tråkig nu x)
Eftersom jag är så kär i honom så får jag väl lyssna haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0