Nu kör vi, passa er

Så nu är alla körlektioner bokade, nu börjar allvaret ;)
Men jag får vänta ett tag på första lektionen, allt var så uppbokat.
Men det ska bli kul att äntligen få börja med allt, riskettan skall jag snart gå i alla fall.
Sen försöker jag få tag på den där jävla Andreas som jag bestämt att jag ska ha halkan tillsammans med, men han är ju så himla seg så man blir tårögd. Jävla bästis! Andreas Östman, min bästis, är efterlyst.

Nej nu har jag precis ränsat lite i min garderob, jag gör mig inte av mig så mycket kläder i år, för jag vet ju att jag måste ha lite kläder här hemma också nu när jag ska flytta till Micke, då är det bra att ha lite reservkläder ifall jag får för mig att sova här.
Snart är det dags för våfflor och sen ska jag åka till Emelie och Martin i Vibble!

Men innan det så har jag lovat min klass att lägga upp skolfotot ;)
Coming up nexT!


Kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0