Jobbigt när tårar börja rinna okontrollerat

Så, vi fortsatte med livräddningen om kom in på ämnet psykisk chock och sådant, då blev det jobbigt för mig, jag har själv varit i den situationen nu i sommar och orkade helt enkelt inte med att riva upp gamla sår, det som hände har jag skrivit i min blogg, kommer inte ihåg vad inlägget hette men något i stil med Midsommar 2009, om ni vill läsa om det alltså!
Så det slöt med att tårarna rann och jag lämnade lokalen, orkade inte. Hanna var snäll och kom efter, hon lyssnade så bra<3 Vi tog en cigg för att stärka mina nerver så att jag sedan kunde gå tillbaka in igen, I made it!
Jag kunde efter en stund tänka på annat och nu känns det bra igen, visst det är ännu lite för öppet det där såret men det fixar sig, jag är possitiv och vet att det som hänt, har hänt.

Nu väntar jag bara på att svenska B ska börja, innan det ska jag skriva om projektplanen lite, ännu lite småfel på den. Går fort :D
Ikväll ska många på fest i Stenkumla, inget jag rekommenderar, visst, det kan vara kul att gå på såna fester ibland men jag tycker bara det är deprimerande och se alla tjejer som springer runt with no clothes on!
Hoppas de i alla fall har tvättat håret den här gången...
Vi gjorde narr av dem förra gången, jag och Johanna, vi dansade på stolar och åmade oss, men det verkade dem bara ta som att vi tyckte om det och var precis som dem, det blev bara pinsamt för oss, vi fick ju exakt samma stämpel, som tur var stor Sofie och asgarvade åt oss brevid, det kanske gav en liten vink i alla fall? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0