Jag känner mig gammal

hej alla barn :)
Festar ni?
Inte jag, gud.. för ett halvår sedan hade det varit så jädrans självklart att jag festade, men nu är det lite annorlunda. Sitter hemma hos Pojken i vårt mysiga rum (vi försöker göra det så mysigt som möjligt innan huset kommer) Ikväll har vi varit på middag hemma hos mina föräldrar i Fole, eller just det, det är mitt hem ocksåx) Än så länge.
Sen har vi sett IDOL, Go Erik och Tove säger jag bara :)
Micke sover nu.. han ligger och snarkar, yes fredag klockan tio på kvällen och han snarkar. Hur gamla är vi?Imorgon ska vi dock köra jääärnet!!!!
Först ska jag ha en lugn morgon, pojken ska på träning så jag stannar här i sängen, behöver det!
Sen blir det till att fixa sig och göra sig snygg, sen blir det basket med pappa och Leif, direkt efter baskten drar vi på Erikas trettioårsfest. Det låter inte som så mycket men det blir nog ganska taight med tid...

Nu ska jag kolla runt lite.
Ha en fortsatt trevlig kväll!

kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0