Jag gillar att ni stannar

Idag förtjänade jag inga läsare, har varit dålig på att uppdatera, men ni har ju varit här ändå *BLINK*
Min kväll har varit helt awsome, eller hela dagen sen jag slöt faktiskt.
Andreas åkte hem och hämtade bilen så jag stannade i skolan och pluggade lite *HOST*
När han väl kom så drog vi ner till Öster Centrum så att han fick shoppa loss lite, han köpte chinos, slips, skjorta, skor och en mysig halsduk, allt detta fick jag vara med och tycka till om, men han kan det där, man behöver inte säga så mycket, haha.
Efter någon timme på stan drog vi ner till Joda och avnjöt varsin nachotallrik, vi satt där ungefär i 2 timmar, hur trevligt som helst, det var aldrig tyst om man säger så... haha.
Ringde Fien också, skönt att höra hennes röst<3 Efter ett tag kändes det som att det var dags att dra vidare, vi skaffade upp oss på cig och drog en discosväng med bilen, fett bra ljud i den måste jag ta och säga.
Vi kom även på lite saker till studenten som vi ska kolla upp. Super men än så länge hemligt för er kära läsare ;) Ni kan ju faktiskt sno våra ideer, haha.
När klockan närmade sig sju drog vi ner till Visby hamn igen för vi skulle gå på föreläsning, då skickar min lärare att hon precis kommit dit och att den var inställd INSTÄLLD :O
Så då var det bara att ringa alla inblandade (Johanna, Jennie och Jilena) och börja tänka ut plan B.
Min plan blev att Andreas skjutsade hem mig och Jilena till Vibble, jag gick hem till Emelie och Martin och här sitter jag nu.

Vi har sett på SOS Gute på Kanal fem där jag var med, haha. Jag ser så himla ledsen ut, tittar rakt in i kameran, ohlala ;) Sen har jag faktiskt pluggat.
Martin och Emelie har redan börjat snarka och det skulle jag också gärna göra, men det får jag göra först när jag ligger i min egen säng hemma i fole vilket jag gör om cirka en timme, lite mindre.
Micke kommer med båten nu vid tjugo över, då kommer han och hämtar mig :) :)
Saknat min pojke joo<3


Skola imorgon, sedan blir det nog lite simning sedan mys med pojken. Ska kanske träffa Sofie också?? :)
På lördag ska jag jobba så jag ber till Gudarna att alla roliga events är på lördag. Som om det kommer vara några roliga events över huvud taget? HAH.

Nej god natt på er kära läsare, Stay Classy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0