Jag försov mig, såklart

God middag, nej jag har inte bloggat idag, nej nej nej. För jag försov mig IGEN, nu får jag fan ta att ge mig, det är liksom så att hela veckan har varit fördjävlig när det gäller min sömn.
Idag vaknade jag halv åtta, jag började åtta men en viktig lektion.
Så det var bara att hoppa  in i ducshen och dra till skolan, kom cirka en halv  timme försent, jag lyckades inte ens hålla den akademiska kvarten, suck.
Så min dag är lite upp och ned.
Nu ska jag gå till min sista lektion för dagen sen kommer älsklingen och hämtar mig, jag ska krama sönder honom för jag visade inte riktigt min uppskattning imorse.

Have to run

Stay Classy

Kommentarer
Postat av: emma

har vi inte pratat förr? ^^

2009-10-22 @ 15:51:01
URL: http://ebolmgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0