Jag försöker :)

Nej jag vet jag bloggar inte just nu..
Men jag orkar inte..
Jag finner ärligt inga ord för hur jag mår just nu.
Min familj kämpar på så mycket vi kan men det är svårt.. Jag är som ett litet barn, jag sörjer randigt som man brukar säga. Ena stunden glad andra jätte ledsen.
Jag försöker att inte prata så mycket om det med mina vänner, jag vill egentligen eller vill och vill.. behöver, men de tröttnar på det..
Jag känner inte igen mig själv just nu, ofta jag skiter i skolan, pluggisen själv.
Bästa vännen orkar inte med mig längre, jag känner mig vilsen, helt sjukt vilsen.

Min mamma sa någonting som jag behövde idag, trots allt som händer så måste jag leva på det lilla jag hittar, så jag har börjat söka efter allt positivit. Ska skriva en liten lista i nästa inlägg! :)

Nej så min blogg är ganska död just nu, tyvärr kan jag inte säga vad det handlar om, men alla som bor på Gotland känner väl till miljöbrottet i Fole... Yes jag är mitt i skiten just nu.

Positivt var det... up next.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0