Igår var det stora städar dagen

Hej bloggen!
Igår svullnade mina höfter upp.. suck!
Jag städade hela huset trots det, det såg ju förjävligt ut rent ut sagt så jag var bara såå så tvungen, mamma blev i alla fall glad..
Senare kom Emelie och Martin så åkte vi och pappa ner till farmor där hela feta släkten var, min farmor fyllde år :) Kom hem ganska sent så då var jag tvungen att skynda mig hem och nanna kudde.

Idag så gick allt väldigt fort, jag tänkte ligga kvar i sängen men det kan man ju inte göra x)
Ska snart ner på stan med Andreas, Jennie och Elinor, vi ska kolla lite men sen ska jag gå och simma, helt själv, så duktig.
Ikväll ska jag hem till Milla på middag, hon fyller ju år så ska hem och fira henne, ska bli trevligt!
Ska antagligen sova hos Emelie och Martin!
Imorgon är jag ledig från skolan, har bara vattengympa vilket ska bli skönt, imorgon kommer jag antagligen kunna blogga lite mer, hoppas!
Skriver senare! ;)

kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0