Grattis i förskott

Hej hej!
Sitter hemma hos Emelie och Martin i Vibble nu, Micke och Rasmus är också här, vi har firat Micke lite smått, han har fått lite presenter, han fyller ju år imorgon! :)
Igår kom Micke precis den tid som han sa att han skulle komma, då åkte vi hem och såg "Jag vet fortfarande vad du gjorde förra sommaren" Skit kass film och ni frågar mig, men det var ändå lite läskigt att ställa ner förtterna från sängen moahaha (måste ha sett slutet för att fatta) Vi somnade i alla fall till slut efter att jag hade gett pojken massage, det händer inte så ofta det nej x)

Idag vaknade vi ganska tidigt, runt tio i alla fall. Då åkte vi till Fole där jag städade upp lite, huset ser ju fördjävligt ut nu, jag gjorde mig i ordning, packade åt mamma (hon ligger ännu inne) Pappa kom hem och medicinerade den sjuklingen. In till stan åkte vi sedan, lämnade saker hos mamma och hämtade upp Rasmus och hamnade här. :)

Ikväll blir det bio med : Emelie, Martin och Micke. Innan det ska vi äta en bit mat och ha det trevligt, det snackas även om bowling efter bion men vi får se vad alla orkar, ingen av oss mår särskillt bra!
Hade varit kul att hälsa på Elinor och Jennie ute i Ekeby. Får se :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0