Fredag morgon

Heej!
Eller God morgon :)
Jag vaknade i ganska skaplig tid idag, så jag hann med att ducsha, dricka en kopp choklad och sminka mig lite ordentligare. Det som tog tid var att leta efter rena trosor, jag måste verkligen hem och hämta mer kläder!
Ikväll ska jag på middag hemma i Fole, har inte varit hemma på typ en vecka, var bara hemma en snabbis i måndags när vi skjutsade mamma från sjukhuset.
Idag har vi livräddning på schemat, kan ju vara bra att kunna!
Efter skolan ska jag gå på stan med älsklingen!

På shoppinglistan:
Hårspray
Mascara
Body lotion (tar jämt och ständigt slut)
Jeans
Tröjor
Ett lampträd (ett till, så fint)

Det blir nog bra, ska även till sjukgymnasten idag, ska bli skönt, behöver mjukas upp lite!
Nu ska jag kolla lite bloggar och självklart Facebook.
Och äntligen så har jag en fungerande mobiltelefon, har inte kunnat skicka sms med min på två dagar och självklart så skickar en massa folk sms som kräver svar då, så typiskt.
Men nu har jag en tegelsten ;) Hoppas den fungerar tills jag kan köpa en ny, ska hem och prata med mamma om det där..

Nej got to go, återkommer!

kisses


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0