thailand

Håller på att kolla på balklänningar, måste ju bestämma hur min ska se ut, måste ha med mig alla mått och sådant till Thailand. Min baldejt därmot verkar inte kunna svara på mina sms, jag måste ju mäta lite på honom så att jag kan köpa allt till honom också, när jag är i Thailand.
Så läser du det här Niklas, hör av dig snarast möjligt, im a big planner you know!
Hittade i alla fall en klänning som jag bara älskade så min ska se ut som den, men jag tänker inte lägga upp en bild för det ska bli en överraskning ;)
Men jag kan bara säga att jag förmodligen kommer att tjäna in cirka 5000 genom att göra den i Thailand och inte skicka efter den från den firma som gör den. Känns bra :)

Nu har jag lite att stå i innan min älskling kommer hem, jag fick boka hans resa förut och då var han ju tvungen att ge mig alla hans kontouppgifter igen (han har gjort det förut)
Då sa jag på skoj att jag gärna kunde shoppa lite då också över internet, men det var tydligen helt okej för honom att jag gjorde det så... nej jag tackade nej, jag tänker inte shoppa bort alla hans pengar över internet.
Visst skulle det vara en dröm att sitta och klicka hem en massa men nej tack.
Jag går hellre och shoppar med honom då!

Jag ska:

Ducsha
Noppa brynen
Raka benen
Måla naglarna
Inpackning
Städa i ordning på rummet
Plugga svenska
Packa


Men först en cigg!

Ha det bra, vi hörs imorgon på den stora dagen, då vårt hus kommer!!! :D
Mitt och Mickes egna hus, cross your fingers så att allt går bra för oss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0