Men vad hände på måndagen?

Jo jag gick faktiskt i skolan hela dagen, jag har aldrig gått en hel måndag förut, under denna termin alltså.
Jag har inte orkat det, men igår då jävlar, så jag gick på båda lektionerna som inte roar mig något speciellt.
Men jag klarade det :D
Jag var även med syster och Elin på lunchen, trevligt, vi gick i affärer och så käkade vi lite mat.. Max. haha (a)
Jag bokade även halkan, läskigt ^^

På textilslöjden var det kul, vi skrattade och pratade hela tiden, fick vi något gjort? Nae, lite!?
Josse och jag kunde inte vara tysta.
Efter lektionen drog vi ner till stan och mötte upp Mikalea och Linn, vi satt på donken, dom åt och jag tog en paj.
Sen strosade vi in på Din sko och där var vi i cirka en timme, jag skämtar inte, alla skulle kolla skor och alla skulle prova, det skulle läggas undan och ditten och datten.
Men trevligt var det :)
Det är verkligen alltid lika trevligt med dem tjejerna<3

Sov hos Emelie och Martin, vi sjöng lips och såg the proposal!
Sov oskönt men Guz gjode min morgon genom att vara så kelig<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0