Idag har jag chattat med två ex, Im so over them

Hej :)
Haft en bra dag? Tänk efter noga ;)
Jag har haft en kanondag om jag skall vara ärlig, jag har varit glad hela dagen.
Nu är jag bara trött.. haha.
Nej men idag har jag inte tänkt så mycket på allt negativt, utan jag har skrattat, skämtat, planerat en massa roliga saker.
På torsdag ska jag och Micke åka till slite och åka skridskor med Elin, försöker få med min syster också men hon påstår att hon suger, men man kan ju alltid hålla i rinken? Detta är inte bestämt till hundra eftersom vi inte vet om det är öppet.
Men i alla fall lite planering, ganska stort steg för mig ändå! :-)

Onsdag: Körlektion, ska boka uppkörning och halka. Emelie fyller år :) Fira henne! Senare på kvällen blir det filmkväll med Pussy, Tha man och Lambi :) Trevligt!  Blir väl någon skräckfilm at Pussys place. Sen ska jag hem och mysa med pojken för han kommer hem tidigare :D

Torsdag: Ledig från skolan, plugga som fan och åka skridskor :) Sedan bara vila, får ju inte bli av med all energi på samma gång!! Typiskt mig ;)

Fredag: Öppen för förslag, hoppas på fest??

Lördag: Party med killarna :D

Körlektionen gick bra idag, i alla fall.
Imorgon väntar som skrivet nya äventyr ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0