Ibland vill jag bara inte lyssna!

Nej ibland vill jag bara inte det, Micke min älskling fick kämpa i en timme för att få upp mig ur sängen sen fick han kämpa för att få i mig frukost sen fick jag äntligen min morgon cigg.
Jag har börjat strula med maten igen, jag är inte sugen på mat längre. Skärpning jag vet!
Men nu vill jag verkligen inte gå upp ett hekto till, nej ucsh och fy.
Jag hör hellre att folk säger, gud vad smal du är, än att dom säger men du har så fin kropp, du är normal.
Jag har det problemet att jag måste tänka lite mer på min vikt än en längre person, vi korta människor har alltid en tendens till att se ut som små fyrkanter, haha.
Nej så nu ska jag minska ner på mina måltider, jag kommer självklart att äta varje måltid men i mindre portioner, man måste inte bli proppmätt varje gång, det ska man ju inte om man bantar till exempel.
Jag ska börja dricka mer vatten för då blir man mätt och hyn blir bättre.
Jag ska försöka lägga av med godiset, eller nej inte lägga av, då dör jag. Men det får bli egen poppade popcorn utan olja, det går att poppa popcorn med vatten faktiskt, det ska jag testa.
Något jag även måste sluta med är att salta sönder min mat, älskar salt men det är absolut inte bra för kroppen.





Nej nu måste jag skriva om någonting roligare i nästa inlägg.
Be right back.

Stay Classy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0