Godmorgon, Godmorgon

God morgon på er alla :)
Det är så kul att så pass många tittar in i min blogg, känner att jag inte är värd det men orspråket :

Älska mig mest när jag förtjänar det minst
För då behöver jag det mest.

Stämmer ju in väldigt bra, eller hur?
Fast vi ändrar förstås älska till besök, haha.

Jag vaknade upp med huvudvärk men dock med en ny ork som inte funnits tidigare, kom den från min syster?
Jag vaknade i alla fall runt halv sju och nu har jag suttit här ett tag och kollat vad som händer i bloggvärlden, bara det att den enda som var vaken av de bloggar jag läser var Kenza och hon flyger just nu.
Nu blev det bråttom, borsta tänderna, grabba tag i alla saker och åka till skolan är vad som gäller nu.
Datorn tar jag självklart med mig ;)

See yah ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0