En helt underbar dag, om man tänker efter.

En jobbig dag i mitt liv, haha nej inte så farligt faktiskt, mår bara lite såsigt i huvudet.
Förut var jag ute och sprang en bit, det gick inte så bra, eller jag sprang kanske en kilometer sen orkade jag verkligen inte mer, då var jag finito.
Helt plötsligt märker jag hur mörkt det är och hur ensam jag är så jag plockar upp telefonen och ringer bästa vännen, Elin. Tänder en cigg, går ytterligare en kilometer samtidigt som jag pratar med henne, vi snackade mest skit, som vanligt.. haha.
Snacka skit, frisk luft, motion, gott samvete vad gäller vikten :D

Idag gick jag i skolan, gick hela dagen som jag skulle, ovanligt i dessa tider.
Sen gick jag på stan med Sofie, ooh så trevligt det var, vi satt oss på donken och drack varm choklad och snackade om livet, Freja skulle plugga och Elin åkte hem.
Vi skulle reservera biljetter till premiären av New moon, gick inte så bra, det var stängt. :S
Men det fixar vi x)
Vi får ta VIP platser, jag menar vem pallar inte sitta i soptunnan när det är en så pass bra film!!!? Haha vet inte vart det kom ifrån!?
Efter ett tag skulle vi åka hem med min kära mor men då upptäcker vi att det är gratis galgar på coop så då fastade vi lite där, blev några galgar till mina klänningar, jag menar jag ska ju faktiskt flytta :D GRATIS ÄR GOTT.
Vare sig det gäller chanel parfymer eller galgar, right? ;)

Kom till slut hem i alla fall, vad gjorde jag? Somnade i soffan och vaknar några timmar senare av att älskling, åh vad skönt att höra hans röst, idag är det tisdag och det är vanligtvis en dag då jag saknar honom oerhört mycket och idag var inget undantag. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0