Detta har jag att se fram emot.

Jag ser fram emot:

Måndag: Läkarbesök, en ducsh och en skål med popcorn
Tisdag: Träffa vännerna, körlektion
Onsdag: Vattengympa, örlektion, Emelie fyller år
Torsdag: Micke kommer hem<3
Fredag: Mysdag, gå på stan?
Lördag: Fest?
Söndag: Lång prommenad med pojken.

Ser fram emot längre fram:

torsdag 12/11
Huset kommer!
Fredagen 11/12, tolvslaget är det krogen som gäller.
Lördagen 12/12 min fest brakar igång, då ska alla som gör mig gott finnas nära <3 JAG FYLLER ÅR :D
Söndagen 13/12 Nu är det släktens och familjens tur att gratta mig.

18/12 Jullov
24/12 Julafton
26/12 Staffansritten
28/12 Alla i klassen ska gå ut för sista klasskamraten, Ronja blir mynig.
31/12 FEEST, nyår.
2/1 Thailand? Icke bokat men nästan säkert :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0