Daddys day

Hej!
Igår var det överraskningsfest för Lisette, åh vad vacker hon var, sjukt fin! Och hon var så lycklig.
Hoppas att resten av hennes kväll också blev trevlig.
Jag och Micke stannade inte så länge, men vi grattade henne, gav present och drack lite : )
Sen hoppade vi in i en taxi, världens sjukaste taxichafför, skojar inte, sjukt skön, han frågade om jag ville hoppa ur och kissa i en buske, för jag var kissnödig, jag passade på det och höll mig.
Sen berättade han ett skämt, värsta långa skämtet som var halvkul.
Vi kom i alla fall hem till Linus, dit jag köt i klackar, toa toa toa :P
Där hemma var Linus och fyra trevliga tjejer, vi satt och snackade musik och annat.
Anna som var där känner jag till sen innan, hon är också från Fole, Bea var Mickes gamla klasskompis, så snacket rullade på lätt.
Trevligt helt enkelt.
Vinet tog slut x)

Idag är det inte lika trevligt, huvudvärk.
Ligger uppe på rummet, Micke snickrar, ska snart gå ut och kolla läget :)
I eftermiddag ska vi hem till Fole och gratta pappa för det är ju fars dag!
Jag och Micke ska sova där, han ska ju jobba den här veckan och åker tidigt imorgonbitti.

På torsdag kommer vårt hus :) :D :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0