UNO är min vän SVEN är din vän

Hej bloggen!
Sitter hemma hos Mattias nu igen, vi har just spelat uno och ätit annanasbitar, jag förlorade ganska stort.
Idag har det varit en mysig dag i Gottlandet, på morgonen började jag med ett härligt pass i bassängen, vattengympa på rehab. Efter det drog jag hem till Amanda tillsammans med henne och Josefin, mysigt att vara med dom.
Vi hade ett kort möte i skolan sen skippade vi engelskan och gick ner på stan i stället.
Det var Andreas, Sofie, Freja och jag som gick ner, vi kollade runt lite, jag köpte en UNOkortlek, Sofie köpte ett par gladiatorsandaler, sedan köpte vi upp oss på cigg och cola och gick ner och satte oss i gravarna, vid det här laget hade Elin kommit, efter ett tag drog Freja och vi andra började spela uno, Elin drog och Jennie kom och sedan drog hon igen, hela tiden spelade vi UNO, näste man på tur att dra var jag.
Jag drog ner till Almedalen tillsammans med syster för att träffa Lina, Frida, Sofie och Annika, vi spelade lite Volleyboll och UNO såklart, sedan blev det till att dra och handla lite fettosaker inför kvällen, hämta saker hos Amanda och Malin och sedan dra hem till pojken.
Jag har sovit hela eftermiddagen, helt slut. Skyller på Pollen.
Imorgon skall jag upp tidigt, börjar åtta.

Det var min dag med UNO, see yah bitches!

Kommentarer
Postat av: ELIN

Hade helt sjukt kul! :)

2009-05-14 @ 17:36:37
URL: http://elinhanssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0