Snabbkoll på läget

Sitter i skolan nu och ska snart på intervju, efter skolan ska jag med flickorna på stan skulle jag tro, måste ju ner till Åhlens och kolla läget! ;) Hoppas också på en fika på något trevligt fik med en cigg i handen, yes den ovanan har även jag, jag har rökt till och ifrån sen i sjuan men det senaste året har jag varit fast, jag har rökt dagligen i ett år nu, sjukt.

För tillfället så sitter jag i rullstol, ingen större fara men min vänstra höft är svullen, jag har reumatism och såfort jag blir förkyld så hamnar jag i rullstol, så jag ber er gott folk -gå inte runt och hosta på mig, jag vill kunna gå, jag vill kunna dansa, jag vill kunna ha snygga klackar, så fuck you säger jag till min förkylning, imorgon hoppas jag på att kunna resa mig upp och vandra vidare, utan min kära glenn, min rullstol som vi så fint kallar Glenn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0