Idag har jag

* Haft en nervgripande redovisning
* Druckit coca cola med ett kaffelock
* Lyssnat på en spelning
* Jagat en katt
* Kittlat min pojkvän
* Ramlat av bussen
* Hånat en vän
* Skrattat så att jag fes
* proppat i nachochips i munnen, så många att jag fick spotta ut
* Fått damp på min lärare
* Blivit blöt i rumpan då det var blött i gräset
* Köpt fyra böcker
* Haft en katttunnel på huvudet
* Skrattat till American Funniest Homevideos
* Blivit utelåst
* Varit hemma i Fole
* Skolkat från en lektion
* Nästan trampat i hundskit
* Skällt ut min vän för att hon är lat
* Försökt få Jennie att inse hur koffeinberoende hon är
* Sjungit på bussen
* Fått veta att det inte blir någon fest på lördag
* Beskådat när min vän nös ut ett tuggummi genom näsan

Den sista var bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0