Buhuu baam du är död

haha tänkte att jag skulle kaxa till min header lite, eftersom jag är en bitch och ofta säger att jag har svart bälte i det så tyckte jag att det passade bra, jag vill inte att folk ska tro att jag är en snäll och söt tjej hela tiden för då blir folk bara besvikna, jag kan inte låtsas vara trevlig hela tiden, det är inte jag.
Thanks for making me a fighter är från Pinks låt "Fighter" som jag gillar starkt eftersom den är ganska passande för mig och en föredetta kompis som jag inte har något gott att säga något om. Vem det är vet de flesta men jag kommer inte att skriva det här, det är inte ens hon värd, men jag tackar henne, alla hennes ruttna ideer som hon låter mig genomgå gör mig stark, det får mig att inse vilka vänner som verkligen är vänner, hon har även lärt mig vad som är moget och inte, hon är den person som jag hatar mest av allt och då hatar jag ganska många, jag vet hata är ett starkt ord, men jag tillåter mig själv att använda det eftersom jag verkligen vet vad det innebär.
Har ni någon gång tänkt på vem ni skulle välja att skjuta om ni fick en chans i livet att skjuta någon till döds utan att åka dit på? Knäpp tanke enligt vissa men jag har tänkt henne. Och jag lovar jag skulle knäppa henne direkt, rätt i pannbenet. men jag får väl passa på innan hon skjuter mig. Hon hade antagligen valt mig också, men där handlar det om snabbhet, jag vinner alla gånger, det tar ett tag innan hon ens får sina fula höfter i rörelse, buhuu baam du är död.
Nej nu skall jag sluta drömma och återgå till mitt liv med livstids fängelse och sådant och utan en chans till vapen, jag skulle aldrig skjuta henne, aldrig, inte min grej, jag skulle inte ens slå henne även fast det är min grej, jag skulle inte göra någonting, jag tänker inte ens titta på henne, glo är hennes grej, fula ord är hennes grej, få över folk på ens sida är hennes grej, titta snett på någons kompisar bara för att dom är kompis med den man hatar är även det hennes grej. Fittig stil va?
Ja jag var väl inte bättre själv förut, men man kan ändra sig och det kan jag ärligt säga att jag gjort, aldrig i livet att jag skulle titta snett på dina vänner. Varför skulle jag? Dina vänner pratar vänligt med mig så fort du inte är i närheten, ganska lustigt faktiskt? Jag undrar vad du skulle göra om du visste hur många som delar mina åsikter. Du är en riktig fitta och din snälle pojkvän måste ha blivit hjärntvättad eftersom han ännu är tillsammans med dig, fast det är klart så dum är han nog ändå inte... han vill ju inte bo ihop med dig.

Nej nu skall jag gå och pussa på min pojkvän!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0