Böcker

Glömde att berätta, jag var på stan idag igen, det blev fyra böcker för min del.
Sista Gossip Girl boken
Systrar i jeans (tro det eller ej men jag har aldrig läst den)
Bevis-Dagbok
och sen en till som jag inte minns titeln på men den lät bra i alla fall.
Sen blev det även lite bus, måste ha på mina ben för nästa vecka eller veckan därpå blir det modevisning, jag skall gå i shorts och klänning så det gäller att vara lite brun, tänkte att jag skulle testa nu ikväll och se om den var någe bra, vill ju inte se helt skogstokig ut på modevisningen. Det ska bli kul att gå modevisning igen, läskigt bara, jag var så sjukt nervös förra året så att jag inte visste vart jag skulle ta vägen och nu ska jag upp där igen, vi skall gå lite modellskola innan så att alla går lika, förra året var det sannerligen en blandad kompott.
Så i år blir det en förutbestämd gångstil, ska bli skönt tycker jag, det där är inte så lätt alla gånger när man är amatör.
Amanda ska gå och troligtvis Emelie så vi kommer att ha kul ihop!
Jag skall gå i ett par underbara shorts som jag helt klart kommer att lägga upp bild på här i bloggen, sen blir det även en söt sommarklänning, Amanda skall gå i en underbar midjekjol i aprikos. Emelie går i en söt tunika som man lätt kan göra lite rockig och tuff med hjälp av accesosiarer. skall vara lite fotograf så att ni får se.

Än en gång, kul att så många kommer hit och läser!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0