Sofie, sofie och mer sofie!

Tjaba!
Nu är jag hemma och har tid att sitta vid datorn, har varit två jätteroliga dagar nu, onsdag och torsdag.
Har varit med sofie båda dagarna, igår sov vi i lägenheten inne hos hennes farfar, vi hade filmkväll tillsammans med Amanda, vi gick och lade oss relativt tidigt. Hade tänkt att skita i skolan idag eftersom vi bara skulle hem till Eva på fika, men eftersom grannen började borra klockan tjugo över åtta var det lika bra att gå upp till skolan som började klockan nio.
Jag hann göra mig i ordning, träffade klassen och vi gick hem till min lärare, det var trevligt.
Efter skolan drog jag hem till lägenheten där sofie väntade, vi in på stan och kollade runt lite, farligt att gå på stan nu när det är REA, hihi. men vi var panka så det blev inget, jo en jättesöt kjol till Sofie, vi träffade Frida och sen gick vi tre och fikade, mysigt.
Vi gick på det nyöppnade fiket på öster, som är utomhus, hur mysigt som helst! Kär<3 Vill ni träffa mig i sommar så träffar ni antagligen mig där, eller på donken såklart, kommer ju jobba en del.

Tog bussen hem vid kvart i fyra, jag skyndade mig att packa för vi skulle dra till Hejdeby och bada jag och Sofie, vi hade en mysig stund dock utan bad, det var på tok för kallt. Mysigt i allafall! Vi blev knäppa och gjorde massa filmer med min mobil. Värt att se, värt att se!
Sen drog vi hem till henne för att kolla in hennes nya kjol och snacka med Micke om planerna inför helgen så det är fixat nu, blir säkerligen en kul helg den här helgen med :)

nej nästa inlägg kommer planeringen inför helgen!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0