Helgens planer

Fredag:
Skolavslutning, börjar i Aulan klockan 9.00, sedan snack med klassen, få betygen, sedan skall jag kanske ner i almedalen och dricka lite gott tillsammans med Rasmus och dem, trevligt! Beror dock på vädret... sen på kvällen vet jag inte riktigt vad som händer faktiskt, skall ta det lugnt i alla fall!

Lördag: Börjar jobba klockan halv tolv, när jag slutar skall jag försöka hinna med att se på när Micka dansar, sen ska jag bara chilla tills Sofie och jag blir upphämtade av Micke, vi skall nämligen ut på sudret på inflyttningsfest, ska bli trevligt! :) Senare på natten kommer vi in till stan igen för att sedan antagligen åka hem till Fole, vi får se hur vi gör med det!

Söndag: Middag hos mormor, sedan förhoppningsvis vara med Mattias, saknar det knölen något oerhört<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0