Förlåt förlåt

Hej bloggen, nu har jag varit dålig på att skriva igen, men jag har varken haft tid eller lust och då skall man ju inte skriva för då blir det bara pannkaka av det hela, eller hur?
Men nu livet stabiliserat sig en aning och jag kan börja skriva igen.
Just för tillfället har jag inte så mycket att skriva om, förutom att jag vill hälsa grattis till alla nyblivna studenter, hälsa glad sommar och tack för en galen lördagskväll med er alla, sjukt kul!
Blåslagna knän och ännu party klockan fyra på morgonen, jag gillare!

Idag blir det en hel del saker gjorda förhoppningsvis, det blir stadsrunda för att kolla present till Mikaela, kolla vad ett par nya hörlurar kostar och så blir det Bhparty hemma hos min faster ikväll, det ska bli trevligt, jag behöver verkligen nya underkläder och på grund av min ovanliga storlek måste jag leta lite extra, min storlek finns till exempel inte på gotland vilket är jobbigt, hoppas hon som kommer och hälsar på har med sig min storlek, vet dock inte om jag orkar eller vågar hoppas på det.

Ska försöka skriva senare! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0