Snabbcheck

Snart fyra veckor sedan jag skrev här i bloggen och det har hänt en hel del sedan dess kan jag lova. Jag har hunnit med en tripp till Stockholm tillsammans med Sofie vilket var väldigt trevligt, jag har umgåtts mycket med Sofie över huvud taget, vi har suttit ihop. <3
Sen har jag hunnit med att haft en tråkig midsommar då jag hamnade i chock. Jag har festat som bara den, jag har jobbat, jag har umgåtts med Freja och dem, Amanda har varit med en hel del, sen har Rasmus och Johan fyllt några av mina dagar, jag har även umgåtts med Micke och dem som jag trivs väldigt bra med!
Sedan har det också varit en ganska jobbig tid för mig och Mattias, så nu har vi gått skilda vägar, jag är singel och lever livet igen, jag älskar Mattias och hoppas att han blir lycklig, vi har bestämt att inte vara vänner och vi ska nog inte prata på ett tag.
Emelie och Martin har fått hem sin kattunge nu, Guz heter han och han är supergullig, är hemma hos Emelie nu tillsammans med Frida och Annika, Guz har legat och sovit här i min famn. Vi har ätit kladdkaka och druckit kaffe, mamma och pappa har varit här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0