party at Ras place!

Hejsan.
Sitter hemma hos Lisette nu, har varit på stan med henne och Elin idag, sjukt kul att träffa Elin! Självklart var det kul att träffa Lisette med ;) Ikväll skulle vi egentligen ha åkt vattenskidor men vädret är sjukt dåligt så vi får festa istället!
Nu skall jag hoppa in i ducshen och göra mig lite fresh for the evning. Sen drar vi bort till Rasmus och kör järnet!!!!:D

Imorgon blir det jobb kl 19.00 så jag kan festa järnet ikväll :D
Fick dåligt med pass nu i augusti så jag blev lite sur, men det var jag inne och fixade idag, nu jobbar jag helt plötsligt dubbelt så mycket :) MONEY! Sen är det tillbaka till skolbänken, sista året nu, glädje och oro blandas.

Idag sjöng jag och Lisette singstar, hon fick vinna en gång, annars hade det ju varit allt för synd om henne x)

Nee men see yah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0