ledig på sms

Heeej Bloggen ;)
Sitter hemma i Fole just nu, ja jag vet att det är tidigt, men jag skulle ha börjat jobba nu vid elva men min chef skickade sms och sa att jag kunde vara ledig eftersom det är så fint väder idag, är det fint väder idag?
Jag är lite smått hängig vilket inte förvånar mig eftersom alla runt omkring mig är sjuka, men jag ska klara mig!!!
Igår fyllde min papi 49 år och han fick en massa presenter av oss, han fick även veta att han fick komma tillbaka till jobbet nu, det känns nog bra för honom att vara tillbaka! :)
Idag firar mamma och pappa porslinsbröllop, de har nu varit gifta i 20 år, helt galet vad lång tid! <3 Så det blir förhoppningsvis middag för deras del ikväll :)

Jaa vad gör man på sin lediga dag?
Jag ska nog gå ut och ta vara på de få soltimmar jag kan få i sommar :)
skriva klart min nóvell vid namn : Vill du räkna stjärnorna med mig någon dag.
Hoppas den blir bra! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0