Turen har vänt

Ibland vänder turen och när den vänder så suger livet.
Micke kommer inte hem idag, han måste jobba över.
Jag är väl införstådd med att det kan hända varje vecka, men när det väl händer så blir man så besviken.
Jag har inte träffat honom sen i måndags och det är oerhört jobbigt att inte få vara med honom.
Det här suger verkligen!
Så.. Vad ska man göra nu??
Jag hade ju planerat att vara med honom ikväll men nu blev det ju inte så.. har lite olika alternativ.
Men det bästa hade varit om han bara kunde komma hem nu!!!!

Jag börjarr aldeles strax, ska fortsätta med sällskapsspelet.
Sen ska jag nog hem, jag hoppar över allt idag, är på dåligt humör.
Ska nog hem och plugga lite teori istället. Och sova en stund.

Måste gå nu, hoppas det hänt lite roligare saker för er idag
Redovisningen gick i alla fall super!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0