Lycka

Hejsan!
Jag är så sjukt glad, åh så glad!
Allt börjar ordna sig.
Ja jag ska berätta allt bra nu...

Jag var väldigt bra på halkan, det gick superbra och jag tyckte det var jättekul
Körlektionen gick bra, jag har insett att jag kan köra bil. Nu ska vi bara putsa lite på detaljerna
Min fest blir av, jag har hittat lokal så nu kan jag börja bjuda in lite fler folk! ;) Watch out for invitation.
Vi flyttar in tidigare i huset, den 18:e kan vi flytta in alla saker och känna oss hemma på allvar :)


Det stärker mig så himla mycket, det kanske inte är så mycket för er men jag är i lyckorus! :)
Hoppas ni också haft en bra dag??

Nu skall jag snart åka hem och plugga teori, jag är faktiskt taggad ;) Jag ska bara få det att hålla i sig.. hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0