Kommer han, eller inte?

Efter att ha hållit på med spelet en stund så åkte jag hem med bussen.
Det blev en ca 2km lång prommenad hem, det var väldigt skönt.
Gick och lyssnade mig döv på Toffers rapplåt "De e knas nu" Har lyssnat på den sen i nian skulle jag tro.
Robin skickade den till mig en dag då han var på väldigt dåligt humör, och det var ju jag idag så det passade bra.
Nu är jag dock på lite bättre humör, jag har fått min prommenad som fick mig att tänka lite.
Jag kom hem, att komma hem kan ibland hjälpa bara det.
Micke skickade att han kanske lyckas ta sig hem, jippie :) men tänker inte bli allt för glad för då blir jag bara ännu mer ledsen när han inte kan komma.

Nu ska jag kolla runt lite på Internet :)
Hörs senare.
Haha ni kanske vill veta och Micke kommer eller inte? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0