Jag ser fram emot en massa

Idag är det tio dagar tills jag fyller 18 år
Den här helgen är den sista helgen i hela mitt liv som jag inte har rätt att gå ut på krogen
Om tio dagar har jag fest (letar frenetiskt efter lokal)
Om nio dagar vid tolvslaget är jag på mållinjen in på krogen
Snart har jag körkort, då kan jag ta mig precis vart jag vill, när jag vill
Snart flyttar jag hemifrån, Micke och jag flyttar ihop i mellandagarna
Snart får jag packa ihop mina saker, och även slänga massa onödigt skit. Skönt.
Snart åker jag och Micke till Thailand, jag får det i 18årspresent, LUCKY
Snart är det julafton :)

Jaa gud så mkt possitivt det finns som gör mig glad.
Allt händer snart.. vad händer precis nu då?? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0