Ikväll blev det som det blev helt enkelt


Sofie Bjersander och Anna Olsson <3


Efter en väldigt hektisk dag är det nu dags för mig att ta det lugnt, ooh så skönt
Efter skolan åkte jag inte hem utan Sofie behövde mig så jag åkte bussen hem till henne, hon mötte upp mig och vi gick ut på prommenad, vi skulle väl gå en bit tänkte vi men det slöt med en mils lång prommenad, vi började nere vid henne och gick mot åkrarna, vi hamnade i Källunge, haha ni som inte förstår vad jag snackar om, förstå bara att det blev långt ;)
Men det var skönt.
Vi höll dock på att dö för att inte bilarna såg oss.. määh :S
Men vi lever, ooh vi lever :D

Direkt när jag kom hem så satt jag mig och pluggade!

Kvällens planer:
Ducsha
Se tv
popcorn
Plugga teoriboken
Sova sött

Imorgon:
Redovisning 2h
Sjukgymnast
Prommenad
Plugga teori
Micke kommer :D

Ha en fortsatt trevlig kväll, nu ska mamma dammsuga flugor, suck. ^^
God natt säger väl jag, dags snart ju!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0