Snabbgenomgång!

Hej!
Vart har jag nu varit då??
Ja jag har befunnit mig i skolan och hela helgen gick åt till Micke.

Torsdag: Var med Mikaela och gänget, vi var hemma hos Adam och dom, sen åkte vi och badade i Hejdeby. Senare på kvällen drog Josefin, Mikaela och jag hem till Mikaela, vi lyssnade på musik och gick ut och gick en sväng, sedan skjutsade Micka hem oss. På natten kom Micke hem och det slöt med att jag inte sov någonting den natten typ.

Fredag: Poolparty med klassen i Sjonhem, heldag där ute, jättemysigt. Micke kom och hämtade mig, vi shoppade lite. Sen drog vi hem till honom, kollade kissungar och sådär. På kvällen åkte vi in och åt middag på en mysig resturang som jag inte minns namnet på, la fontana? MABYE! Sen hyrde vi två filmer, köpte chips och sådant och åkte hem till stenkumla och myste.

Lördag: Vi passade på att ha sovmorgon, vi åkte hem till mig en sväng på dagen, sen på kvällen var det bowling med hela gänget och vi drack lite smått. Emelie var fyllechaffis, thanks. Trevlig kväll!

Söndag: Vi vaknade relativt tidigt, då valde vi tapeter till huset, började bli ganska bråttom, det var mest jobbigt faktiskt för det är svårt att välja bara sådär. Men jag fick säga vad jag ville om sovrummet så det blir nog fint, haha nej allt blir fint! :) Sen kom Emelie och hämtade oss, vi köpte fika och drog hem till Emelie och Martin och fikade, vi var där ett bra tag. Sen åkte vi hem och fixade för att sedan åka tillbaka till vibbledårarna och äta middag, det blev tacos. Efter det drog vi hem till mig och jag var vaken hela natten, don't ask me why!

Måndag: Sa hejdå till Micke klockan sex på morgonen, gjorde mig iordning, sprang till bussen, i skolan höll vi på med projektarbetet, det kommer att bli jättebra tror jag, det är Amanda, Malin, Annie och Andreas i min grupp :)
Efter skolan mötte jag upp Emelie, vi gjorde lite ärenden men jag var så sjuk så jag kunde knappt stå, vi åkte hem till henne, tog det lugnt, mamma kom och fikade och hämtade mig. På kvällen var jag ute och körde en bil vi skulle testa och se om vi ville köpa, kul att köra någonting nytt! Sen satt jag mest bara på Facebook.

Tisdag: Idag stannade jag hemma, mår ännu så pass dåligt, men den här vilodagen gjorde mig gott, behövde den så nu mår jag lite bättre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0