skolstart!

På torsdag (om en vecka) börjar skolan igen och nu råkar det vara så att jag börjar sista året, jag Annabell börjar trean på barn och fritid. BF3a!!!! Jag har faktiskt längtat tillbaka en hel del till skolan så det ska bli skönt att komma tillbaka, sätta tänderna i nya kunskaper, snacka goja med klasskompisarna, bli knäpp med tjejerna (alltid) Sen blir det ju även så att jag Emma och Amanda börjar dansa till hösten, shake it ;)
Så på torsdag smäller det och jag kommer komma full, nää skämta;) ELLER? FREEEEJA??? :P
Sen på fredagen när jag slutar skolan för att avnjuta min första helg som tredjeringare så kommer Micke och hämtar mig, snacka om att jag längtar efter det, jag är en fåntratt x) I know.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0