Helgen

Hej bloggen nu är det ett tag sedan jag skrev igen, men det har ju faktiskt varit helg. och som det ser ut nu så kommer jag nog att fortsätta att vara bloggfri på helgerna, eller det blir kanske annorlunda när huset är klart. Men just nu så är jag och Micke på resande fot på helgerna så vi har inte tid att sitta vid datorn.

Så vad hände nu i helgen...

Han kom hem i torsdags på eftermiddagen den här gången, då träffades vi på stan tillsammans med Elinor, vi kollade runt lite och hittade en hel del. På kvällen var det sävefest, jag åkte hem till Elinor där vi partajade med Diana och Andreas, senare var vi som sagt på sävefest och ärligt.. det sög.
Jag åkte hem klockan halv ett typ, då var jag full och jättetrött. Sov hos Micke.

På fredagen genomled jag skolan sakta men säkert, efter det åkte jag och Micke hem till honom, där stannade vi resten av kvällen, vi såg film och mysade bara vi, vi lekte även en hel del med Tias, och jag fick testa bilen.

Lördagen till ära skulle jag jobba, så in dit och jobba några timmar sen skyndade jag mig till Vibble, där började stressen ta vid, vi stressade runt och gjorde i ordning allt, klockan fyra fick vi lokalen och klockan halv sju började festen, men vi hann och alla kom. Det var en sjukt kul kväll, halv tolv drog alla in till stan, Åsa, Lina, Emelie och jag hamnade såklart efter, vi kom en timma senare eller något, då fick vi gratis taxi, vi gick till innergården där vi mötte upp en massa folk.
Det sög där så vi fyllekäkade på donken sen drog vi hem till Vibble och stupade på madrassen.

Söndagen var det dags för städning, allt skulle vara klart vid ett så vi började tidigt, inte trevligt att städa men det gick ändå ganska smärtfritt. Efter det jobbiga hade Emelie, Micke, Martin och jag filmdag med chips och sånt MUMS! Sen åkte jag och Micke hem till honom, vi mysade lite sen packade han. Jag fick skjuts av honom tillbaka till Vibble och han åkte till båten och ifrån mig.
På kvällen såg jag den sjukt dåliga filmen "Gangster" Sen somnade jag med lille Guz vid min sida, han är min gudson<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0